Paslaugos

CMR žalų administravimas

Užsiimant krovinių pervežimo veikla, neišvengiamai susiduriama su situacijomis, kai krovinys yra apgadinamas, prarandama dalis krovinio, krovinys pristatytas pavėluotai ir pan., o klientas reikalauja sumokėti už tai kompensaciją ir kuo greičiau.

Norint profesionaliai ir teisingai išnagrinėti kliento gautą pretenziją, mažoms ir vidutinėms transporto įmonėms reikia įdarbinti teisininką/žalų administratorių, tačiau tai dažniausiai ekonomiškai nenaudinga, o advokatų paslaugos per brangios. Tokiais atvejais, transporto įmonės dažniausiai atlygina nuostolius klientams pagal pretenzijas, nesuprasdamos, kad pretenzija iš kliento buvo pateikta pavėluotai, dėl ko ją galima atmesti ir nemokėti kompensacijos arba kliento reikalavimas buvo nepagrįstas ir pan., dėl ko vėliau patiriami nuostoliai.

Šioje vietoje siūlome jums sprendimą, atsiųskite mums iš kliento gautą pretenziją, mes ją profesionaliai įvertinsime, atsakysime dėl pretenzijos pagrįstumo ir padėsime išvengti galimų nuostolių.


Kitos teisinės paslaugos

Padedame transporto įmonėms išspręsti teisines problemas su kuriomis susiduria kasdieninėje veikloje.

Nepatenkintas vairuotojas kreipėsi į darbo ginčų komisiją ir reikalauja iš jūsų priteisti neva tai nesumokėtą darbo užmokestį ir dienpinigius?

O galbūt klientas neapmoka sąskaitos už suteiktas paslaugas ir nereaguoja į raginimus sumokėti skolą?

Norite sudaryti sutartį su kuro kortelių tiekėju, bet sutartis jums kelia daug abejonių ir nėra su kuo pasikonsultuoti?

Jeigu reikia pagalbos šiais ir kitais klausimais - kreipkitės ir mes Jums padėsime.